Jak obsługiwać sklep internetowy, platformy marketplace i realizację zamówienia w jednym miejscu?

Sklep internetowy - zamówienieIntegracja biznesu ecommerce z jak największą ilością platform pozwala nam nie tylko zaoszczędzić czas spędzany na analizie i realizacji poszczególnych zamówień. Wykorzystując automatyzację sprzedaży w internecie zyskujemy realną szansę na rozszerzenie grona swoich klientów i wyprzedzenie konkurencji na rynku. Zobacz, jak możesz to osiągnąć przy wykorzystaniu jednego tylko narzędzia.

Korzyści płynące z integracji ecommerce

Wykorzystując wysokiej jakości narzędzia do integracji biznesu internetowego zaoszczędzisz sobie mnóstwo pracy, która w przeciwnym wypadku musiałaby być wykonywana przez Ciebie lub Twoich pracowników.

Baselinker jest rozwiązaniem, które umożliwi Ci z poziomu jednego panelu kontrolnego obsługę sklepów internetowych, portali aukcyjnych i usług związanych z obsługą oraz realizacją zamówienia. W ramach platformy między innymi nadasz przesyłkę, skonfigurujesz automatyczne wiadomości informujące kupującego o statusie realizacji zamówienia czy nawet wystawisz fakturę. W ten sposób oszczędzisz wiele godzin pracy w trakcie miesiąca, które będziesz mógł spożytkować na działania niosące prawdziwą korzyść Twojemu przedsiębiorstwu.

Automatyzacja ecommerce we współczesnej sprzedaży

Z biegiem czasu obserwujemy ciągły przyrost platform sprzedażowych. Mowa tutaj nie tylko o kolejnych rozwiązaniach pozwalających na prowadzenie sklepu ecommerce. Popularne stają się platformy umożliwiające swoim użytkownikom sprzedaż i zakup określonych produktów. Obecność na nich pozwala nam zaprezentować ofertę osobom, które być może jeszcze nie natrafiły na nasz sklep internetowy.

Naturalnym elementem funkcjonowania dzisiejszego biznesu ecommerce jest wykorzystywanie tego typu kanałów dostępu jako dodatkowego sposobu na dotarcie do klienta. W ten sposób nie ograniczamy się jedynie do własnej platformy, wzbogacając oddziaływanie naszego biznesu o dodatkową sieć odbiorców zewnętrznego portalu.

Największym problemem przedsiębiorców obsługujących wiele portali typu marketplace jest konieczność nieustannego przełączania się pomiędzy kontami i osobnego analizowania spływających na nie zamówień czy wiadomości. Wykorzystując możliwości jakie daje nam automatyzacja ecommerce ograniczamy działania takie jak logowanie się do różnych portali czy tworzenie całościowych zestawień sprzedaży do niezbędnego minimum. Daje nam to nie tylko dodatkowy czas na podejmowanie działań marketingowych, ale też możliwość zapewnienia klientom lepszej, sprawniejszej obsługi.

Automatyzacja ecommerce - większa konkurencyjność

W ten sposób zyskujemy realne szanse na coraz lepsze wyniki, które w rezultacie trwale poprawią pozycję naszego przedsiębiorstwa na rynku. Lepsza obsługa klienta naturalnie prowadzi do pozytywnych ocen i recenzji, które nabywcy naszych produktów pozostawiają w sieci. Jest to źródło informacji, do którego z pewnością odwoła się większość osób zastanawiających się nad wyposażeniem się w nasze produkty. Dowiedz się więcej o możliwościach jakie daje automatyzacja ecommerce i sposobach na jej wdrożenie pod adresem https://ecommerce-revolution.pl/.

Komentarze